رادیو پویندگان

طرحی بری آینده

رادیو پویندگان

طرحی بری آینده

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

برادران وخواهران گرامی
با سلام, پیشاپیش از اینکه لطف کرده اینجانب را در جمع گرم ومحفل علمی واطلاع رسانی خود بنام" پویندگان "شرکت داده اید سپاسگزارم, افتتاح چنین تالاری را به شما عزیزان تبریک می گویم, چهره و اسامی دوستان را که مشاهده می کردم اکثر آنان از دوستان جوان ومیانسال و ازچهره های علمی وفرهیخته خود دیدم, که برایم فخر آور بود .
از فرصت استفاده کرده دو نکته را از باب تذکر عرضه می دارم, که آن ذکری تنفع المؤمنین ؛ ۱. به نسبت صنعت پیشرفته فضای مجازی ودنیای باز امروز وسرعت محیرالعقول آن, نه تنها در اقصی نقاط کشور بلکه در جهان ترمز محکمی (abs)را می طلبد (تقوی)که بتواند جوابگوی آن سرعت سرسام آور باشد, که به تعبیر قرآن؛ ان سمع والبصر والفؤاده کل اولیک عنه مسؤلا .
(همانا, گوش وچشم و قلب همه مسؤلند) لذا در نوشته های خود شرط تقوی را رعایت کنیم.
۲. اخیرا طلیعه ای میمون ومبارک در زمینه رشد عقلانیت بیشتری, را در میان مردم و فرهیختگان جامعه می بینیم که جای امیدواری است, یقین دارم در انتخابات آتی در قالب اتحاد اصلاح طلبان خود را نشان داده و تجلی خواهد کرد, ان شاءالله. لذا در این عرصه دست نیاز وهمکاری به سوی آحاد مردم مخصوصا' صاحبان قلم, صاحبان؛ تریبون, مطبوعات, سایت ها, بطورکلی فضای مجازی که دل در گرو مردم دارند دراز می کنیم وکمک می طلبیم . برادر شما اسفندیارپور.
24 مرداد 1394

۳ نظر ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۵
یوسف حسنی تبار
>